Skąd bierze się hejt?

Szanowni Państwo, czy zastanawialiście się na tytułowe pytanie, skąd bierze się hejt.

Bo ja gdy się zastanawiałem, to szukałem w wikipedii sławnych psychologów. najsławniejszy jest Freud i pan Freud by powiedział, że przyczyna hejtu, to kompleksy seksualne i Edypa.

Grzebałem dalej i znalazłem pana Adlera. Co wikipedia mówi o psychologii pana Adlera.

Według Adlera człowiek od wczesnych lat dzieciństwa przeżywa – z powodu swoich braków – poczucie małej wartości, które kompensuje dążeniem do przewagi i mocy nad innymi.

Hejter jest człowiekiem małej wartości. Więc se kompensuje (to znaczy podwyższa) małą wartość waleniem w innych ludzi. Hejter się zaciesza Zniszczyłem człowieka, więc jestem silny i mam duża wartość.

W następnych odcinkach będzie o hejcie na przykładzie.

 

2 myśli na temat “Skąd bierze się hejt?

Dodaj komentarz